2009. szeptember 8., kedd

Kulináris Tapasztalatok Magyarországon 1. - Centrál

Még Dolce vita oldalán olvastam arról (itt), milyen változások történtek a Centrál életében. Mivel kiutazásom előtt az egyik kedvenc helyemnek számított, ahol viszonylag gyakran megfordultam, az egyik első utam most is idevezetett.

Ahogy kiválasztottuk az asztalt, rögtön a sütemények felé vettem az irányt. Csak álltam ott, néztem az ínycsiklandozónak tűnő, újfajta Dobost és a többi gyönyörűséget, míg végül a hagyományos kinézetű, de kedvencemnek számító Eszterházy mellett döntöttem. (Míg otthon éltem és új cukrászdában jártam, mindig az Eszterházyt vagy a Sachert próbáltam ki, ezzel meóztam le a helyet).

Azt kell mondanom, hatalmas csalódást okozott.
A süteményben a krém száraz, darabos volt és az egész sütemény hullott szét, ahogy a villával egy-egy falatot levágtam.

Lehet, hogy csak az Eszterházyval nem volt szerencsém és a többi különlegesség finom volt, de ezek után minden kedvem elment attól, hogy kísérletezzek, főleg úgy, hogy a Centrál árai eléggé a magasba szöktek.
Persze, ha valami csalódást okoz egy helyen, az ember minden mást is kritikusabban szemlél: a kiszolgálás sem volt a helyzet csúcsán. Amikor fizetni akartunk, olyan sokáig nem sikerült egyetlen egy pincérnek sem elkapni a pillantását (nem is jártak
felénk, holott a bejárattól jobbra, az ablak előtt ültünk), hogy végül a férjem állt fel és ment a pulthoz, hogy elkérje a számlát.

Három heti látogatásunk alatt többet nem ültünk be a Centrálba.

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Szia, csak beköszönök, Szirka blogjáról keveredtem ide. És ha már bekukkantottam, gontoltam kommentelek is. :)
Minden jót nektek odalent Syndey-ben!

Alexandra írta...

Mint első kommentelő, szeretettel köszöntelek!
Remélem, máskor is benézel hozzám :)

Alexandra írta...

Ó, bocs, nem is az első, már a második... de azért remélem, máskor is benézel :)

hdfhdezash írta...

I'm sorry to hear about your disappointing experience at Centrál. It's always frustrating when a place you used to love doesn't meet your expectations, especially when it involves something as special as your favorite cake. The issues with the Eszterházy cake and the service sound particularly frustrating, especially with the increased prices. It’s such a letdown when a cherished spot falls short. Hopefully, your next visit to a new pastry shop or café will restore your faith in finding delicious treats and good service. https://modernkitchengear.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...